Інструмент, незважаючи на свої малі габарити, представляє складний технічний пристрій. Якщо вивчити інструкцію з експлуатації, виявиться, причини, чому не заводиться бензокоса, відомі і переборні. Необхідно послідовно виключити фактори, що ускладнюють запуск інструменту. Зазвичай починають з більш доступних вузлів з легкої перевіркою справності.
Діагностика неполадок
Всі причини, чому не заводиться бензокоса, можна класифікувати за специфікою роботи окремих вузлів. У сервісному центрі несправності класифікують:
- несправність двигуна (знос поршня, несправність підшипника, тріщина картера);
- несправність подачі паливної суміші – забиті пори повітряного фільтра або несправність карбюратора;
- не працює система запалювання;
- несправність механічного характеру – протікання шлангів, зламані дроти під опліткою, розрив трубок.
Користувачеві в першу чергу потрібно перевірити, чи є в баку пальне. Запуск проводити згідно з інструкцією, поклавши пилку на бік. Повітряну заслінку встановити в положення «закрито», підкачати паливо, включити запалювання і провести 3-4 різких ривка стартером. Якщо двигун запрацював, відкрити заслінку повітря. Не заводиться бензокоса – повторюємо операції при злегка відкритій повітряній заслінці.
Мотокоса не може працювати довго. Перегріється редуктор і двигун. Косить можна не більше 15=20 хвилин, роблячи п’ятихвилинну перерву. У спекотний полудень час роботи скорочується вдвічі. При скошуванні бур’яну, осоки час роботи потрібно скоротити.
При невдалому запуску, починаємо шукати причину відмови:
- перевірити якість палива;
- переконатися в працездатності свічки й чистоті свічкового каналу;
- перевірити чистоту повітряного фільтра;
- переконатися, що паливний фільтр не забитий;
- перевірити чистоту сапуна;
- прочистити випускний канал.
Більш складними причинами стануть, виявлені при діагностиці несправності, що приводять до капітального ремонту карбюратора. До таких причин відносять засмічення внутрішніх каналів карбюратора, знос на ньому прокладки і порушення герметичності внутрішніх холів з втратою вакууму. Ремонт бензокоси своїми руками, якщо вона не заводиться, зажадає терпіння.
Усунення причин, по яких не заводиться бензокоса
Бензокоса не заводиться на гарячу – натиснути курок газу і різко смикнути шнур кілька разів, поки мотор не запрацює, потім опустити курок. Не заводиться – потрібно спеціалізований ремонт.
Перевірка системи запалювання, якщо не заводиться бензокоса, проводиться послідовно:
- зняту свічку очистити від нагару і бруду, просушити, виставити зазор в 1 мм;
- підключити до високовольтного проводу і перевірити на іскру, кілька раз смикнувши стартер;
- у разі відсутності іскри перевірити цілісність високовольтний провід;
- замінити свічку;
- просушити свічковий канал;
- одночасно перевіряється робота котушки запалювання, вона несправна, якщо робоча свічка не іскрить.
Саме в разі несправності котушки запалювання бензокоса не заводиться на гарячу, глухне, працює з перебоями.
Прочищення або заміна повітряного і паливного фільтра забезпечить необхідний витрата інгредієнтів, що надходять в карбюратор. Повітряний фільтр можна промити в мильній воді або замінити. Якщо застосовується штучне полотно, його миють, пористий фетровий наповнювач замінюють. Паливний фільтр змінюють акуратно, не залишаючи відкритим всмоктуючий патрубок. Потрібна заміна повітряного фільтра, можна визначити, якщо двигун зі знятим очисником повітря запуститься. Потрібно змінювати сітку на топливоподаче, якщо не заводиться бензокоса, підкаже суха свічка.
Сапун, отвір для впуску повітря в бензобак. Якщо воно засмітиться, в баку створюється розрядження і суміш надходить у карбюратор. Отвір можна продути повітрям або прочистити голкою. Випускний канал прочистити, противоискровую сітку глушника прибрати.
Регулювання і налаштування карбюратора
Максимальні і мінімальні оберти двигуна, рівний холостий хід регулюють карбюратором. Від кількості поданої горючої суміші і повітря, їх співвідношення залежить стійка робота бензокоси. Бензокоса не заводиться при порушенні регулювання карбюратора. Порядок налаштування пристрою для подачі палива на низьких оборотах (L), високих оборотах (Н) і холостого ходу (Т) регулюється однойменними гвинтами:
- Бензопила має працювати не менше 10 хвилин, так як регулювання проводиться по гарячому.
- Гвинт Н провертають плавно до максимальних оборотів, потім провертають на¼, проти годинникової стрілки, зменшуючи швидкість обертання вала двигуна.
- Холостий хід регулюють гвинтом Т, домагаючись, щоб коса не оберталася.
- Гвинт L регулюють, спочатку відкриваючи максимально дросель, а потім плавно зменшуючи обертів стійких до мінімальних.
Після регулювання справний карбюратор з прочищенными фільтрами, перевіреним запалюванням повинен забезпечити роботу двигуна. У разі несправності карбюратора, після ремонту знову потрібно налаштування системи подачі перед тим, як завести бензокосами.
Частими поломками, що перешкоджають роботі бензокоси, можуть бути:
- несправність пружини зворотного перемотування;
- зламаний або застряглий шків стартера;
- несправний стартер в зборі.
найголовнішою несправністю, усунення якої пов’язано із заміною двигуна може бути вихід з ладу поршневої групи двигуна. Вартість ремонту обійдеться приблизно в 70% від вартості виробу. Розібратися в причинах, чому не заводиться бензокоса, допоможе відео:
Правильний догляд за бензопилою
В інструкції з експлуатації немає зайвих фраз, все, що пропонується, спрямоване на безаварійну експлуатацію бензокоси. Очищення всіх частин після кожного циклу робіт сприяє легкому видаленню не затверділих залишків і бруду. Очищати потрібно тільки остиглі вузли. Цей прийом сприяє якості повітряного охолодження двигуна і редуктора.
Для заправки необхідно використовувати паливо з рекомендованим в інструкції маслом. Якщо горючу суміш залишати в паливному бачку, масло спливе і при пуску висадиться на заслінку, погіршивши її регулювання. Суміш може дати осад і забити паливоподачу в карбюраторі.
При консервації обладнання на зиму провести ревізію, змастити редуктор і поршневу систему, Всю пилку загорнути в промаслене ганчір’я та зберігати в сухому місці.
не Можна, небезпечно для інструменту і здоров’я косаря, застосовувати замість волосіні металевий трос. Ріже він ефективніший, але збільшується навантаження на редуктор і двигун. Сносившийся шматок дроту при відриві летить зі швидкістю кулі. Ефективне косіння може призвести до швидкого зносу поршневої групи двигуна. Для більшої ефективності косіння пропонується використовувати профіль ліски «зірочка».
Діагностика бензокоси та усунення причин — відео
Читайте також: Які обігрівачі не спалюють кисень і не сушать повітря
Leave a Reply