Регулювання карбюратора бензокоси своїми руками, ремонт та налаштування, принцип роботи пристрою, відео



Вузол системи живлення - карбюратор бензокосиБензокоси, як і весь бензоінструмент для саду, не є складним в обслуговуванні технікою. Ремонтувати, настроювати самостійно можна і потрібно. Наприклад, регулювання карбюратора бензокоси своїми руками – справа п’яти хвилин.

Карбюратор від бензокоси — це вузол у системі живлення. У ньому, як і будь-яких карбюраторах, йде процес змішування повітря та пального (бензину) для подальшої подачі в рухові циліндри.

У цьому процесі головне – правильна пропорція пального і повітря, для чого і регулюють карбюратор.

Основні проблеми і несправності карбюратора.

Сітчастий фільтр. З цим елементом чаші всього дві проблеми:

  1. Засмічення.
  2. Поломка.

Для того, що визначити причину поломки відкручується кришка паливного фільтра для вилучення сітчастого фільтра. Якщо на ньому просто накопичилася бруд, то допоможе промивання в бензині або продувка.

При видимих пошкодженнях на сітчастому фільтрі потрібно обов’язково ставити новий. Також можуть бути пошкодження на патрубку підведення палива (при ремонті практикують перевірку цього елемента).

Перед запуском бензокоси необхідно перевірити герметизацію вузлівПусковий пристрій карбюратора в більшості випадків не функціонує через засмічень. Слід використовувати для промивання ацетон або той же бензин.

Продування частин карбюратора з засміченням стисненим повітрям – допустима і зручна практика ремонту.

Корпус дросельних заслінок, місця зв’язок деталей карбюратора, впускний або випускний трубопровід – всі перераховані частини схильні розгерметизації. Перевірити напевно можна примітивним способом – проблемну ділянку намазати мильною піною.

Пристрій карбюратора бензокоси

Карбюратор бензокоси в розібраному виглядіОснова карбюратора бензокоси – алюмінієвий корпус. У ньому розташовано дифузор (отвір з внутрішніми контурами). Через цей отвір нагнітається повітря. Від перерізу (прохідного отвору) дифузора залежить швидкість подачі кисню (повітря).

Дифузор оснащений паливними каналами. З них втягується паливо за допомогою потоку повітря.

Зовні на карбюратор встановлюють:

  • насос паливний;
  • систему жиклерів;
  • систему регулювання суміші палива з повітрям;

Принцип роботи карбюратора бензокоси

Дросельна заслінка визначає кількість повітря для подачі, а від цього безпосередньо залежить потужність двигуна.

В карбюраторну систему паливо засмоктується насосом (мембраною). Потім проходить через штуцер в карбюраторі. Далі рідина рухається через впускний і випускний клапани насоса. Фільтрується сіткової. За игольчатому клапану рухається в мембранну камеру.

Поетапна робота пристрою:



  1. Подача повітря в трубку з повітряної перегородкою (заслінкою). Перегородка регулює інтенсивність повітряного потоку.
  2. Система подачі палива обов’язково заужена дифузором для збільшення швидкості потоку.
  3. Бензин через поплавкову камеру і жиклер трубку з звуженням. Камера з поплавцем регулює тимчасовий обсяг бензину. В поплавковою камери рівень тиску нейтральний, а в трубці зі звуженням вже низький. Завдяки перепаду тиску, паливо проникає через жиклер.
  4. Прискорення повітряного потоку сприяє перенесенню палива (бензину) і його розпорошення. В результаті утворюється повітряно-паливна суміш необхідної пропорції або щільності.
  5. Повітряно-паливна суміш проникає в циліндр двигуна через паливну трубку.

Від площі відкритої повітряної заслінки залежить рівень щільності повітря в системі. Чим ширше відкрита заслінка, тим більше витрата палива і потужність.

Простіше кажучи, регулювання карбюратора на бензокосе – створення оптимальної паливної суміші за рахунок коректної подачі повітря.

Як відрегулювати карбюратор на бензокосе

Процес регулювання карбюратора



Перед регулюванням необхідно ретельно прочистити фільтри згідно технічного обслуговування в інструкції.

Подальша налаштування карбюратора бензокоси своїми руками виконується регулювальними гвинтами. Всього їх три:

  • правий;
  • лівий;
  • нижній.

Правий (L) – регулювання паливної суміші для низьких оборотів.

Треба знайти максимальні оберти на холостому ходу. Для цього неспішно вивертають гвинти (L) вправо і вліво.

Для регулювання повертають гвинт на чверть обороту обов’язково проти годинникової стрілки.

Нижній (T) – відповідає за регулювання двигуна на холостому ходу.

  • за годинниковою стрілкою – збільшення;
  • проти годинникової – зменшення.

Для правильного регулювання саме холостого ходу характерно:

  • стійка робота холодного двигуна;
  • не завищені обороти гарячого двигуна;
  • для тримерну головку великий запас оборотів;
  • стійка робота двигуна при зміні положення (різкий підйом або спуск ножа).

Лівий (Н) – регулювання суміші на високих оборотах. (Гвинт налаштовують останнім).

Від лівого гвинта (Н) залежить загальна регулювання максимальних обертів, потужності двигуна, температури і витрати бензину.

Настроїти карбюратор бензокоси з останнім гвинтом виконується так:

  1. Відкрити дросель на повну, при цьому видати повний газ. Обертати гвинт за годинниковою стрілкою до тих пір, поки не впадуть обороти (в цьому випадку орієнтують на слух).
  2. Повернути гвинт як можна повільніше проти годинникової до нерівної роботи двигуна.
  3. Потім назад повернути зовсім трохи, ледь почувши стабільну, рівну роботу.
  4. Для більш наочного застосування навичок зручніше розглянути роботу досвідченого користувача:

Цікаво, що з точки зору автора відео, настроювання (її правильність) визначають за кольором свічки, а не тільки по оборотах і стабільності двигуна.

Свічка запалюванняПравильна налаштування карбюратора своїми руками в даному випадку – згоряння паливної суміші без залишку, колір свічки повинен бути світло-коричневим.

Регулювання карбюратора мотокоси на практиці — відео

Читайте також: Огляд та порівняльна характеристика моделей бензопили марки Чемпіон

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*